Usein Kysytyt Kysymykset

Kun rekisteröin verkkotunnuksen, kenen nimiin se rekisteröidään? Kenen omaisuutta verkkotunnus on?
Verkkotunnukset rekisteröidään aina asiakkaan nimiin ja ne ovat aina asiakkaan omaisuutta.
Kuuluuko palvelun hintaan sähköposti?
Kyllä kuuluu.
Kuinka usein laskutatte palvelusta?
Laskutusjakso on pääsääntöisesti yhden vuoden. Pyrimme aina lähettämään vain yhden laskun vuodessa.
Kannattaako verkkotunnus rekisteröidä suoraan 3 tai 5 vuodeksi?
Verkkotunnukset ovat aina voimassa rekisteröinti- tai uusimisajan. Palveluntarjoajalla ei ole merkitystä. Toisin sanoen, jos teidän on tarkoitus käyttää verkkotunnusta useamman vuoden ajan, verkkotunnus kannattaa rekisteröidä mahdollisimman pitkäksi tai vähintään siksi ajaksi, kuin verkkotunnusta on tarkoitus käyttää, sillä pidempi rekisteröintiaika tulee asiakkaalle edullisemmaksi.
Onko mitään piilokuluja?
Ei ole.
Jos tilaan teiltä palvelun, olenko teidän kanssa naimisissa loppuelämäni?
Ette ole. Asiakkaalla on oikeus irtisanoa palvelu koska tahansa.
Pitääkö minun itse uusia verkkotunnukseni?
Ei tarvitse. Uusimme kaikki verkkotunnukset automaattisesti aina asiakkaan puolesta, jos palvelua ja verkkotunnusta ei ole irtisanottu.
Kuinka kauan verkkotunnuksen rekisteröinnissä menee aikaa?
Kaikki verkkotunnukset pyritään rekisteröimääm mahdollisimman nopeasti ja riippuen ruuhkasta, rekisteröinti saadaan tehtyä 15 minuutin - joidenkin tuntien kuluessa. Verkkotunnuksen rekisteröinnin jälkeen, saatte vahvistuksen sähköpostiinne.
Minulla on jo verkkotunnus, voinko siirtyä teille asiakkaaksi?
Ehdottomasti kyllä! Jos olette aikaisemmin käyttänyt palvelua, joka käyttää cPanel-hallintapaneelia, voimme yrittää siirtää kaikki vanhat tiedostonne meidän palveluun.